Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky portálu www.ususil.sk vyvinutom, registrovanom a prevádzkovanom obchodnou spoločnosťou Usušil & syn, s.r.o., IČ: 066 06 253, so sídlom Francouzská 299/98, Vršovice, 101 00, Praha 10, zapísané v obchodnom registri vedenom Mestským súdom v Prahe, oddiel C, vložka 284841 (ďalej len „spoločnosť“) pre nákup tovaru a/alebo služieb na internetovom portáli www.ususil.sk (ďalej len „VOP“).

I. Úvodné ustanovenia – služba/y – popis, zmeny obchodných podmienok

1.1 Tieto VOP spoločnosti upravujú najmä vzájomné práva a povinnosti zmluvných strán vzniknuté v súvislosti alebo na základe zmluvy na časovo ohraničený nákup tovaru a/alebo využitie služieb spoločnosti (ďalej len „Zmluva“) uzatváranej medzi spoločnosťou a kupujúcim/i (ďalej len „Zákazník“), ktorý si prostredníctvom portálu www.ususil.sk kupuje alebo hodlá kúpiť u spoločnosti službu a/alebo tovar ponúkaný na vyššie uvedenom internetovom portáli.

1.2 Tieto VOP sú určené výhradne na nákup tovaru Zákazníkom (koncovým spotrebiteľom) na účel priamej spotreby (t.j. sú určené výhradne pre spotrebiteľské zmluvy).

1.3 Ustanovenia odchylné od VOP možno upraviť v ponuke tovaru a/alebo služieb spoločnosti propagovaných na internetovom portáli www.ususil.sk. Takéto prípadné odchylné ustanovenia majú prednosť pred týmito VOP.

1.4 Ustanovenia týchto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Zmluvy. Zmluva a VOP sú vyhotovené v českom jazyku. Zmluva je uzavretá iba v českom jazyku a po svojom uzavretí je spoločnosťou archivovaná a nie je Zákazníkovi prístupná.

1.5 Spoločnosť môže jednostranne meniť alebo dopĺňať znenie VOP. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté počas účinnosti predchádzajúcej verzie VOP. Spoločnosť informuje Zákazníkov o zmene VOP na internetovom portáli www.ususil.sk prípadne iným vhodným spôsobom tak, aby sa s aktuálnym znením VOP Zákazník mohol bez neprimeraných ťažkostí oboznámiť.

II. Uzavretie Zmluvy medzi spoločnosťou a zákazníkom

2.1 Spoločnosť na internetovom portáli www.ususil.sk propaguje službu/y a/alebo tovar, a to vrátane hodnoty ponúkanej služby/eb a/alebo tovaru. Ceny ponúkaného tovaru a/alebo služby/eb sú uvádzané vrátane dane z pridanej hodnoty.

2.2 Možnosť uzavretia Zmluvy na tovar a/alebo služby/eb spoločnosti za zvýhodnených podmienok a uvedenú cenu (v prípade vernostných a iných akcií) zostáva v platnosti po dobu uvedenú na internetovom portáli www.ususil.sk a za predpokladu naplnenia podmienok uvedených v konkrétnej ponuke na internetovom portáli www.ususil.sk.

2.3 Zákazníkom objednaný tovar a/alebo služby na internetovom portáli www.ususil.sk sú na účely uzatvárania Zmluvy a realizácie práv a povinností zo Zmluvy, rovnako ako na účely týchto VOP ďalej označované ako „Nákup“.

2.4 Zákazník si je vedomý najmä nasledujúcich povinností voči spoločnosti a preto zaručuje nasledujúce:
a. je plne svojprávny, a to najmä s ohľadom na svoj vek, alebo je zastúpený zákonným zástupcom,
b. všetky údaje, ktoré poskytuje spoločnosti, sú pravdivé, úplné, presné a správne,
c. zaplatením ceny za Nákup neobchádza ani neporušuje práva tretích osôb a je oprávnený použiť finančné zdroje využité na zaplatenie Nákupu,
d. pred začatím užívania internetového portálu www.ususil.sk sa dôkladne oboznámil s týmito VOP, že je s nimi zrozumený a súhlasí s nimi,

2.5 Na uzavretie Zmluvy zvolí Zákazník požadované množstvo tovaru a/alebo ponúkané služby a adresu, na ktorú mu bude Nákup doručovaný, a prípadne oznámi informácie dôležité na odovzdanie objednaného tovaru (ďalej len „Objednávka“).

2.6 Pred odoslaním Objednávky je Zákazníkovi umožnené skontrolovať a meniť údaje, ktoré do Objednávky vložil, a to aj s ohľadom na možnosť Zákazníka zisťovať a opravovať chyby vzniknuté pri zadávaní údajov do Objednávky. Objednávku odošle Zákazník spoločnosti kliknutím na tlačidlo „Dokončiť objednávku“. Údaje uvedené v Objednávke sú jej odoslaním považované za správne. Spoločnosť bezodkladne po obdržaní Objednávky potvrdí Zákazníkovi, že Objednávku obdržal, a to na adresu elektronickej pošty, ktorú Zákazník uviedol v Objednávke.

2.7 Spoločnosť je vždy oprávnená v závislosti od charakteru Objednávky Zákazníka požiadať o dodatočné potvrdenie Objednávky (napríklad písomne alebo telefonicky).

2.8 Kúpna zmluva medzi spoločnosťou a Zákazníkom vzniká odovzdaním tovaru z Objednávky do rúk Zákazníka alebo jeho zástupcu. Za Zákazníka môže tovar prevziať vedľa Zákazníka alebo jeho zástupcu aj fyzická osoba staršia ako 18 rokov, ktorá sa zdržuje v byte alebo iných priestoroch na adrese Zákazníka a ktorá osobe, ktorá Zákazníkovi tovar za spoločnosť odovzdáva, vierohodne preukáže svoju totožnosť.

2.9 Aby mohlo dôjsť k uzavretiu kúpnej zmluvy, Zákazník nikdy nebude požadovať vystavenie daňového dokladu v súlade so zákonom č. 235/2004 Zb., o dani z pridanej hodnoty, v účinnom znení, pri odovzdaní tovaru, pretože vzhľadom na to, že Zákazník má právo v okamihu odovzdania zásielky tovaru od Zmluvy odstúpiť alebo vykonať storno Objednávky alebo ich častí (pozri nižšie) a teda určité tovar neodobrať (Zmluva je uzavretá až prevzatím tovaru), musela by sa na mieste vykonávať oprava daňového dokladu, a to v okamihu prevzatia a odovzdania tovaru nie je technicky a časovo možné vykonať. Z tohto dôvodu bude Zákazníkovi iba odovzdaný dodací list so zoznamom zakúpeného tovaru a jeho cenou. Daňový doklad obdrží Zákazník elektronicky emailom alebo bude na stiahnutie na profile Zákazníka na internetovom portáli www.us usil.cz.

2.10 Zákazník berie na vedomie, že spoločnosť nie je povinná uzavrieť Zmluvu najmä s osobami, ktoré predtým podstatným spôsobom porušili Zmluvu (vrátane VOP) a/alebo podmienky užívania internetového portálu www.ususil.sk.

2.11 Zákazník súhlasí s použitím komunikačných prostriedkov na diaľku pri uzatváraní Zmluvy. Náklady vzniknuté Zákazníkovi pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzatvorením Zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory a pod.) si hradí Zákazník sám.

III. Zmena a Storno Objednávky

3.1 Objednávka je pre Zákazníka záväzná od chvíle jej dokončenia, jej zmena je možná iba, ak sa spoločnosť ozve telefonicky Zákazníkovi s tým, že objednaný tovar už nie je na sklade. Storno Objednávky je možné prostredníctvom internetového portálu www.ususil.sk najneskôr do 3 dní odo dňa predchádzajúceho dňu doručenia tovaru. V deň doručenia môže Zákazník zmeniť (a to iba s výslovným súhlasom spoločnosti) iba čas doručenia alebo adresu doručenia. Od okamihu, keď je tovar už vypravený Zákazníkovi, nie je možné vykonať storno Objednávky ani zmeniť adresu alebo čas doručenia.

3.2 Zákazník je v zmene aj v storne Objednávky povinný uviesť číslo Objednávky, dátum Objednávky a číslo účtu na vrátenie ceny Nákupu.

3.3 V prípade storna Objednávky podľa vyššie uvedeného bude už zaplatená záloha Nákupu poukázaná na účet Zákazníka uvedený v storne Objednávky (nebude-li storno taký údaj obsahovať, potom na účet, z ktorého bola vykonaná platba na zaplatenie ceny Nákupu) a ak spoločnosť už tovar expedovala, je Zákazník povinný zaplatiť storno poplatok vo výške kúpnej ceny tovaru z Objednávky, na jeho zaplatenie je spoločnosť oprávnená započítať si zodpovedajúcu časť z ceny Nákupu.

IV. Odstúpenie od Zmluvy a reklamácia tovaru

4.1 Reklamácia tovaru. Zákazník je povinný/á odovzdaný tovar z Objednávky ihneď skontrolovať a zistené nedostatky okamžite reklamovať spoločnosti na potvrdení o odovzdaní tovaru. Ak tovar pri odovzdaní Zákazníkovi bude vykazovať vady, v dôsledku ktorých ho nebude možné použiť na jeho účel (zo zrejmých dôvodov, a to napr. prepadnutá expiračná doba alebo pri tovare je iná zjavná nespôsobilosť na konzumáciu alebo určený účel použitia), vráti tovar ihneď príslušnej osobe, ktorá mu ho za spoločnosť odovzdala. Zákazník súhlasí, že s ohľadom na povahu tovaru nemusí byť braná zreteľ na skutočnosť, že nereklamoval zjavné vady tovaru pri jeho odovzdaní (napr. potraviny alebo pri poškodení ochranného obalu).

4.2 Odstúpenie od Zmluvy. V súlade s ustanovením § 1829 zákona č. 89/2012 Zb., Občiansky zákonník, v platnom znení (ďalej len „Občiansky zákonník“) má Zákazník právo od Zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru. V prípade odstúpenia od Zmluvy je Zákazník povinný tovar okamžite odovzdať osobe, ktorá mu ho za spoločnosť odovzdala, a ak to nie je možné, je povinný oznámiť odstúpenie od Zmluvy spoločnosti telefonicky alebo prostredníctvom internetového portálu www.ususil.sk, identifikovať tovar a vadu a potom sa telefonicky alebo e-mailom dohodnúť na riešení príslušnej reklamácie (odstúpenia od zmluvy). V prípade odstúpenia od zmluvy nesie Zákazník náklady spojené s vrátením tovaru, ak tento tovar nemožno vrátiť pre svoju povahu obvyklou poštovou cestou.

4.3 Ak Zákazník odstúpi od zmluvy, vráti mu spoločnosť bez zbytočného odkladu, najneskôr do štrnástich dní od odstúpenia od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, rovnakým spôsobom. Spoločnosť vráti spotrebiteľovi prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým Zákazník súhlasil a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady. Ak Zákazník zvolil iný, ako najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý spoločnosť ponúka, vráti spoločnosť Zákazníkovi náklady na dodanie tovaru vo výške zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru. Spoločnosť uhradí Zákazníkovi náklady spojené s vrátením tovaru, ak Zákazníka neupozornil na povinnosť znášať tieto náklady v súlade s ustanovením § 1820 ods. 1 písm. g). Ak Zákazník odstúpi od kúpnej zmluvy, spoločnosť nie je povinná vrátiť prijaté peňažné prostriedky Zákazníkovi skôr, než mu Zákazník tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar spoločnosti odoslal. Spoločnosť prevezme tovar od Zákazníka v jeho domácnosti na svoje náklady, ak Zákazník odstúpi od zmluvy uzavretej mimo priestor obvyklý na podnikanie spoločnosti, tovar bol dodaný do domácnosti Zákazníka v okamihu uzavretia zmluvy a povaha tovaru neumožňuje jeho odoslanie obvyklou poštovou cestou.

4.4 Zákazník zodpovedá za zníženie hodnoty tovaru, ktoré vzniklo v dôsledku nakladania s týmto tovarom inak, než je nutné s ním nakladať s ohľadom na jeho povahu a vlastnosti.

4.5 V súlade s ustanovením § 1837 písm. g) Občianskeho zákonníka odstúpenie od Zmluvy nie je možné pri tovare, ktoré nie je možné z hygienických dôvodov znovu použiť alebo u už použitého tovaru (napr. ak Zákazník poškodí ochranný obal tovaru alebo poruší bezpečnostný uzáver alebo môže dôjsť k inej kontaminácii tovaru (napr. potravín). S ohľadom na dodržiavanie hygienických noriem a týchto VOP Zákazník súhlasí, že spoločnosť je oprávnená v prípade akéhokoľvek podozrenia na ich porušenie zo strany Zákazníka odstúpenie od Zmluvy odmietnuť a vrátený tovar na náklady Zákazníka poslať Zákazníkovi späť a ak to nebude možné (napr. z hygienických dôvodov alebo z dôvodu porušenia ochranného obalu), je spoločnosť oprávnená tovar bezodkladne zlikvidovať.

V. Cena Nákupu a platobné podmienky

5.1 Cena Nákupu a prípadné ďal šie náklady podľa Zmluvy sa platí prostredníctvom bezhotovostného prevodu z účtu Zákazníka príkazom z jeho účtu, bezhotovostne prostredníctvom zabezpečovacej platobnej brány, online platobnou kartou alebo v hotovosti pri prevzatí tovaru.

5.2 Cena Nákupu je splatná v prípade platenia bezhotovostným spôsobom okamihom dokončenia rezervácie na portáli www.ususil.sk a v prípade platenia v hotovosti je cena nákupu splatná pri odovzdaní tovaru z Objednávky.

5.3 Zákazník má prostredníctvom internetového portálu www.ususil.sk možnosť objednávať ľubovoľný počet kusov tovaru. Tento počet kusov je obmedzený iba skladovými zásobami Spoločnosti.

5.4 V cene tovaru nie je zahrnutá cena za službu dodania tovaru na miesto určené v Objednávke. Výška aktuálnej ceny za dodanie tovaru na miesto určené v deň, čo bola urobená Objednávka tovaru, je uvedená na webovej stránke https://www.ususil.sk.

5.5 Akákoľvek iná zmena bude vždy Zákazníkovi vopred oznámená pri vytváraní Objednávky a môže závisieť na požadovanom čase doručenia tovaru.

VI. Vernostný program

6.1 Prevádzkovateľom vernostného programu je predávajúci.

6.2 Vernostný program je formou podpory nakupujúcim zákazníkom. Za každý nákup získa kupujúci v súlade s podmienkami vernostného programu vernostné body. Prístup k vernostnému programu je iba cez webové rozhranie obchodu.

6.3 Vernostný program je platný a môžu ho využívať iba zákazníci (kupujúci), ktorí majú zákaznícky účet. Registráciou do zákazníckeho účtu sa kupujúci stáva členom vernostného programu.

6.4 Predávajúci je oprávnený meniť podmienky vernostného programu aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

6.5 Predávajúci si ďalej vyhradzuje možnosť vernostný program kedykoľvek ukončiť, a to aj bez predchádzajúceho upozornenia kupujúceho.

6.6 Podmienky získania a uplatnenia vernostných bodov v rámci vernostného programu sú upravené tu: https://www.ususil.sk/vernostni-program/.

6.7 Ak kupujúci zakúpený tovar vracia, vracia spolu s ním aj vernostné body, ktoré získal pri jeho objednaní. Predávajúci preto bodovú bilanciu, resp. stav vernostných bodov prepočíta na stav pred nákupom tohto vráteného tovaru. Rovnako postupuje predávajúci aj v prípade, že objednávku z akéhokoľvek dôvodu kupujúci stornuje alebo ju neuhradí.

6.8 Kupujúci je povinný: 

6.8.1 dodržiavať podmienky vernostného programu;

6.8.2 využívať možnosti aj podmienky vernostného programu v súlade s dobrými mravmi;

6.8.3 informovať predávajúceho o skutočnostiach vedúcich k poškodeniu kupujúceho alebo predávajúceho;

6.8.4 sledovať zmeny podmienok vernostného programu.

6.9 Neužité vernostné body po 3 mesiacoch od ich pripísania do vernostného programu kupujúceho prepadávajú.

6.10 Pri porušení podmienok vernostného programu môžu byť kupujúcemu odobraté získané vernostné body.

6.11 Pri závažnom porušení podmienok vernostného programu môže byť kupujúci vylúčený z vernostného programu.

VII. Zodpovednosť a záruky

7.1 Spoločnosť zodpovedá Zákazníkovi za vady služieb a/alebo tovaru v rozsahu stanovenom všeobecne záväznými právnymi predpismi. Spoločnosť tak zodpovedá Zákazníkovi, že služba/tovar pri prevzatí nemá vady.

7.2 V súlade s ustanovením § 2165 ods. 1 Občianskeho zákonníka je Zákazník oprávnený uplatniť právo z vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v dobe dvadsiatich štyroch mesiacov od jeho prevzatia. To neplatí v prípade, že ide o tovar predávaný za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena dohodnutá, v prípade opotrebenia tovaru spôsobené jej obvyklým používaním, v prípade použitého tovaru na vadu zodpovedajúcu miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mala pri prevzatí Zákazníkom, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru (potraviny).

7.3 Nemá-li tovar vlastnosti stanovené v ustanovení § 2161 Občianskeho zákonníka, môže Zákazník požadovať aj dodanie nového tovaru bez vád, ak to nie je vzhľadom k povahe vady neprimerané, ale ak sa vada týka iba súčasti tovaru, môže Zákazník požadovať len výmenu súčasti; nie je-li to možné, môže odstúpiť od zmluvy. Je-li to však vzhľadom k povahe vady neúmerné, najmä ak možno vadu odstrániť bez zbytočného odkladu, má Zákazník právo na bezplatné odstránenie vady. Právo na dodanie nového tovaru, alebo výmenu súčasti má Zákazník aj v prípade odstrániteľnej vady, ak nemôže tovar riadne užívať pre opakovaný výskyt vady po oprave alebo pre väčší počet vád. V takom prípade má Zákazník aj právo od zmluvy odstúpiť. Neodstúpi-li Zákazník od zmluvy alebo neuplatní-li právo na dodanie nového tovaru bez vád, na výmenu jeho súčasti alebo na opravu tovaru, môže požadovať primeranú zľavu. Zákazník má právo na primeranú zľavu aj v prípade, že mu spoločnosť nemôže dodať nový tovar bez vád, vymeniť jeho súčasť alebo tovar opraviť, ako aj v prípade, že spoločnosť nezjedná nápravu v primeranom čase alebo že by zjednaním nápravy Zákazníkovi spôsobila značné ťažkosti. Právo z vadného plnenia Zákazníkovi nepatrí, ak Zákazník pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu, alebo ak Zákazník vadu sám spôsobil. Má-li tovar vadu, z ktorej je spoločnosť zaviazaná, a jedná-li sa o tovar predávaný za nižšiu cenu alebo o veci použité, má Zákazník miesto práva na výmenu tovaru právo na primeranú zľavu. Práva z vady sa uplatňujú u&nbsp ;spoločnosti, u ktorého tovar bol kúpený. Uplatní-li Zákazník právo z vadného plnenia, potvrdí mu spoločnosť v písomnej forme, kedy právo uplatnil, ako aj vykonanie opravy a dobu jej trvania.

7.4 Spoločnosť nenesie zodpovednosť za prípadnú škodu alebo akékoľvek iné následky vzniknuté Zákazníkovi na základe alebo v súvislosti s konaním Zákazníka alebo okolnosťou na strane Zákazníka.

7.5 Zákazník súhlasí, že spoločnosť nenesie zodpovednosť za plynulý neprerušený a bezchybný a bezpečný chod internetového portálu www.ususil.sk. Spoločnosť nenesie zodpovednosť za reklamu či propagáciu vykonávanú akýmkoľvek tretím subjektom prostredníctvom internetového portálu www.ususil.sk ani zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov tretích osôb do internetového portálu www.ususil.sk alebo v dôsledku jeho užitia v rozpore s jeho určením.

7.6 Dostupnosť tovaru je viazaná na skladové zásoby a spoločnosť dostupnosť tovaru negarantuje. V prípade, že nebude možné Objednávku z akýchkoľvek dôvodov na strane spoločnosti vybaviť, bude o tom Zákazník informovaný prostredníctvom zákazníckej linky spoločnosti alebo prostredníctvom e-mailu, ktorý Zákazník uvedie v Objednávke ako kontaktný.

VIII. Ochrana práv duševného vlastníctva, zneužitie služby, dostupnosť služby, ďalšie práva a povinnosti zmluvných strán

8.1 Zákazník berie na vedomie, že programové vybavenie a ďalšie súčasti tvoriace internetový portál www.ususil.sk (vrátane fotografií propagovaných služieb a/alebo tovaru) sú chránené autorským právom. Zákazník sa zaväzuje používať internetový portál www.ususil.sk výhradne pre svoju potrebu, a že nebude vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať alebo neoprávnene užiť (napr. uchovávať, upravovať, šíriť) programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový portál www.ususil.sk.

8.2 Prístup a užívanie internetového portálu www.ususil.sk zo strany Zákazníka v súlade s VOP je bezplatný.

8.3 Zákazník nie je oprávnený pri internetového portálu www.ususil.sk používať mechanizmy, programové vybavenie alebo iné postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na prevádzku internetového portálu www.ususil.sk. Internetový portál www.ususil.sk je možné užívať len v rozsahu, ktorý nie je na úkor práv ostatných zákazníkov spoločnosti a ktorý je v súlade s jeho určením.

8.4 Zákazník užíva internetový portál www.ususil.sk na vlastné riziko a súhlasí s tým, že fotografie na internetovom portáli www.ususil.sk sú iba ilustračné.

8.5 Spoločnosť nezodpovedá za žiadne škody vzniknuté v súvislosti s využitím služieb, užitím informácií alebo sťahovaním údajov zverejnených na internetovom portáli www.ususil.sk, t.j. za chyby, opomenutia, prerušenia, poruchy, oneskorenia, počítačové vírusy, stratu zisku alebo stratu dát Zákazníka alebo inej tretej osoby užívajúcej internetový portál www.ususil.sk, neoprávnený prístup k prenosom a údajom týchto osôb, zmeny takýchto údajov, ako aj ďalšie hmotné a nehmotné straty.

8.6 Všetky informácie zverejňované na internetovom portáli www.ususil.sk sú uvádzané pri najlepšom vedomí a svedomí spoločnosti, ktorá nenesie zodpovednosť za ich úplnosť alebo technickú presnosť. Spoločnosť sa tiež zrieka všetkých záruk, že materiál uvedený na internetovom portáli www.ususil.sk je nezávadný.

8.7 Spoločnosť si vyhradzuje právo kedykoľvek obmedziť alebo ukončiť prístup Zákazníka alebo inej tretej osoby k internetovému portálu www.ususil.sk.

8.8 Spoločnosť nie je vo vzťahu k Zákazníkovi viazaná žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovenia § 1826 ods. 1, písm. e) zákona č. 89/2012 Zb., občianskeho zákonníka.

IX. Ochrana osobných údajov a súhlas so spracovaním

9.1 Osobné údaje Zákazníka, ktorý je fyzickou osobou, spravuje a spracováva spoločnosť, ktorá zabezpečuje ochranu týchto údajov v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb., o ochrane osobných údajov, v platnom znení. Súhlas so spracovaním svojich osobných údajov udeľuje Zákazník priamo spoločnosti.

9.2 Spoločnosť spracováva osobné údaje Zákazníkov, ktorí vyplnia registračný formulár, prípadne neregistrovaných Zákazníkov, ktorí uzavrú Zmluvu.

9.3 Zákazník súhlasí so spracovaním týchto svojich osobných údajov: meno, priezvisko, e-mailová a fyzická adresa doručenia tovaru, telefónne číslo,
dátum narodenia (ďalej všetko spoločne len ako „Osobné údaje“).

9.4 Zákazník súhlasí so spracovaním Osobných údajov spoločnosťou, a to na účely realizácie práv a povinností zo Zmluvy a na účely zasielania informácií a obchodných oznámení.

9.5 Zákazník berie na vedomie, že je povinný svoje Osobné údaje uvádzať správne a pravdivo, a že je povinný bez zbytočného odkladu informovať spoločnosť o zmene v svojich Osobných údajoch.

9.6 Osobné údaje budú spracovávané po dobu neurčitú prostredníctvom zabezpečeného počítačového programu.

9.7 Zákazník potvrdzuje, že poskytnuté Osobné údaje sú presné a že bol poučený o tom, že sa jedná o dobrovoľné poskytnutie Osobných údajov. Zákazník ďalej prehlasuje, že bol poučený o tom, že súhlas so spracovaním Osobných údajov môže vo vzťahu k spoločnosti odvolať písomným oznámením doručeným na kontaktnú adresu alebo sídlo spoločnosti.

9.8 V prípade, že by sa Zákazník domnieval, že spoločnosť alebo spracovateľ vykonáva spracovanie jeho Osobných údajov v rozpore s ochranou súkromného a osobného života Zákazníka alebo v rozpore so zákonom, môže spoločnosť požiadať o vysvetlenie a požadovať, aby odstránil závadný stav. Zákazník sa v takom prípade tiež môže obrátiť priamo na Úrad na ochranu osobných údajov.

9.9 Ak požiada Zákazník o informáciu o spracovaní svojich Osobných údajov, je mu spoločnosť povinná túto informáciu poskytnúť. Spoločnosť má právo za poskytnuté informácie podľa predchádzajúcej vety požadovať primeranú úhradu neprevyšujúcu náklady nevyhnutné na poskytnutie tejto informácie.

9.10 Zákazník súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich so službami spoločnosti a podnikateľov prezentujúcich na internetovom portáli www.ususil.sk svoj tovar a/alebo služby na elektronickú adresu Zákazníka uvedenú v Objednávke a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení spoločnosti na túto adresu. Súhlas Zákazníka so zasielaním obchodných oznámení je dobrovoľný. Zákazník je oprávnený kedykoľvek tento súhlas písomne odvolať.

X. Doručovanie a prevzatie

10.1 Ak nebude dohodnuté inak, všetka korešpondencia súvisiaca so Zmluvou musí byť druhej zmluvnej strane doručená písomne, a to elektronickou poštou, prípadne osobne alebo doporučene prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb. Zákazníkovi je doručované na adresu elektronickej pošty uvedenú v Objednávke.

10.2 Správa je v prípade doručovania elektronickou poštou považovaná za doručenú okamihom prijatia na server prichádzajúcej pošty. Správa doručovaná osobne alebo prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb je považovaná za prijatú prevzatím zásielky adresátom, prípadne odmietnutím prevzatia zásielky adresátom. V prípade doručovania prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb je zásielka považovaná za doručenú tiež uplynutím lehoty desiatich (10) dní od uloženia zásielky a výzvy adresátovi na prevzatie uloženej zásielky, ak dôjde k uloženiu zásielky u prevádzkovateľa poštových služieb, a to aj v prípade, že sa adresát o uložení nedozvedel.

XI. Záverečné ustanovenia

11.1 Ak vzťah súvisiaci s užívaním internetového portálu www.ususil.sk alebo právny vzťah založený Zmluvou obsahuje medzinárodný (zahraničný) prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právnym poriadkom Českej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva Zákazníka (spotrebiteľa) vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov. V prípade súdneho sporu medzi Zákazníkom a spoločnosťou je miestne príslušným súdom súd podľa sídla spoločnosti.

11.2 V prípade sporu medzi Zákazníkom a spoločnosťou môže Zákazník využiť aj možnosti mimosúdneho riešenia sporu. V takom prípade môže Zákazník kontaktovať subjekt mimosúdneho riešenia sporu, ktorým je Česká obchodná inšpekcia (www.coi.cz) a postupovať podľa pravidiel tam uvedených. Viac informácií o mimosúdnom riešení sporov možno nájsť tiež na stránkach Českej obchodnej inšpekcie.

11.3 Spoločnosť je oprávnená na túto činnosť na základe živnostenského oprávnenia a činnosť nepodlieha inému povoleniu. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti živnostenský úrad.

11.4 Je-li alebo stane-li sa niektoré z ustanovení VOP neplatným alebo neúčinným, namiesto takých neplatných ustanovení nastúpi ustanovenie, ktorého zmysel sa neplatnému ustanoveniu čo najviac približuje. Neplatnosťou alebo neúčinnosťou niektorého ustanovenia nie je dotknutá platnosť a účinnosť ostatných ustanovení.

XII.

Kontaktné údaje zákazníckej podpory:
Internetový portál/ e-shop: www.ususil.sk
Email: info@ususil.sk